måndag 3 maj 2010

Smått och gott

Jag hade iofs inte inte väntat mig någon helsida i dagens tidning, men oj så puttenuttigt små mina bilder blev...
Redaktören mejlade dock nyss och meddelade att hon hade velat dra mer på Club Corazon-jobbet, men att det hade blivit en miss i kommunikationen mellan henne och redigerarna.
Bättre lycka nästa gång...

Det känns i alla fall skönt att snart få skicka sin första faktura...

Nedan ser du mina publicerade bilder i litet och i större format, samt ett antal som ej publicerades:







10 kommentarer:

Emil sa...

Japp, jag såg din namn vid bilderna i ÖP. Grattis! =)

/Emil

Micke B sa...

Stort grattis och hoppas att det ger fler uppdrag ;-)

/ Micke B

Magnus Werme sa...

Emil och Micke B: tack för gratulationerna!
Ja, jag hoppas också att det kommer att bli mer jobb framöver.

Kakans foton och illustrationer sa...

Sv: Tack för en vänlig kommentar! Kul med fler bloggar av östersundare :)

Anonym sa...

Heja Mange, kanonbra bilder! Och du, jag tycker du ska tacka ja till det andra uppdraget!! Annelie de S.

Magnus Werme sa...

Annelie: Tack! Ja, jag har väl så gott som bestämt mig för att ta tjuren vid hornen och ta mig an utmaningen...

Peter sa...

Stort grattis va roligt. Vad blir det för jobb nästa gång? Bra bildet.Du behöver inte någon assistent?

//Peter

Magnus Werme sa...

Peter: Tack! Har inte fått något nytt jobb från ÖP ännu. Det andra uppdraget som berörs i kommentarerna ovan gäller en bröllopsfotografering – känns lite svårt...
Vi får se om fakturan till ÖP kan täcka in en assistentlön ;)

Unknown sa...

Tjusigt Magnus!!
Måste kännas super :)
//Svempa

Magnus Werme sa...

Svempa: Tackar! Ja, det känns bra. Hoppas på mer jobb snart...