onsdag 28 april 2010

2010-04-27 kl. 13.32

Just nu känns ovan nämnda tidpunkt som en magisk tidpunkt. Om ett par veckor eller månader hoppas jag däremot att denna tidpunkt kommer att kännas som vilken bra tidpunkt som helst. En i mängden alltså. Men just nu vill jag gärna fortsätta att njuta.

Så här var det: David Bowies fantastiska låt Queen Bitch började som vanligt ljuda i min Sony Ericsson C905 (har inte råd med en iPhone...). Jag tryckte på svara-knappen och där var den – den efterlängtade frågan om jag kunde ta på mig ett fotouppdrag. Mitt första riktiga uppdrag alltså! Yippie!

På måndag berättar och visar jag hur det gick.























Denna bild på världens bästa killar får mig att längta till sommaren...
Undra om vi drar till Furuvik i år igen?

1 kommentar:

Anonym sa...

Löööv!

Kram - Anna